Home  Rezerwuj z nami Informacje o linii lotniczej

Informacje o liniach lotniczych

Zarezerwowałeś/aś i zaoszczędziłeś/aś z Bravofly i... nareszcie nadszedł dzień podróży!

Wszystkie linie lotnicze dostarczają szczegółowych informacji odnośnie podróży i odprawy, a tanie linie lotnicze tzw. "low cost" naliczają dodatkowe koszty za zmiany w rezerwacji.

Przed podróżą sprawdź dokładnie przepisy linii lotniczej  z którą zarezerwowałeś/aś lot (posługując się poniższym menu), oraz zapoznaj się z  nowymi procedurami Bezpieczeństwa na lotniskach Unii Europejskiej.

Wybierz linię lotniczą w celu zapoznania się z kosztami za zmiany w rezerwacji, informacjami odnośnie odprawy i innymi wskazówkami dotyczącymi twojej podróży:

Masz wątpliwości odnośnie procesu rezerwacji, którego właśnie dokonałeś/aś?
Nie znalazłeś/aś odpowiedzi w najczęściej zadawanych pytaniach?
Skontaktuj się z nami pod numerem +48 222062163.

Nie możesz znaleźć linii lotniczej?
Skontaktuj się z nami pod numerem +48 222062163 aby uzyskać informacje odnośnie podróży i zasad dotyczących zmian w rezerwacji (osoby/daty/trasy przelotu) uregulowanych przez poszczególne linie lotnicze: Pon. - Pt. od 9.00 do 18.00.
Kliknij tutaj aby uzyskać informacje o naszej obsłudze klienta.

Prosimy o wnoszenie wniosków o zmiany lub  rezygnacje z rezerwacji telefonicznie (nie później niż 24 godziny przed odlotem) pod numerem 00442071006746 od pon. do niedz., 24 godziny na dobę.

W przypadku zmian dotyczących rezerwacji (zmiana trasy, zmiana daty wylotu/powrotu, zmiana imienia/nazwiska pasażera) będziemy kontaktować się z wybraną przez Ciebie linią lotniczą/dostawcą, w celu sprawdzenia czy będzie możliwe wprowadzenie żądanej zmiany.

Przypominamy, że zmiany nie zawsze są elastyczne i wszelkie wnioski podlegają autoryzacji linii lotniczej.

Ważne uwagi
1. Zmiany i/lub anulowanie rezerwacji należy zgłaszać telefonicznie, przynajmniej 24 godziny przed odlotem.
2. W przypadku odlotów w niedzielę i poniedziałek należy skontaktować się z nami do piątku.
3. Niektóre opłaty i bilety lotnicze nie podlegają zwrotowi. Z tabeli powyżej wybierz linię lotniczą, której przepisy chcesz wyświetlić.
4. Wyjaśnienie opłat:
4.1 Zmiana zgłoszona przez pasażera: Obowiązuje opłata w wysokości 5,00 euro za pasażera, za jedną trasę. W przypadku nabycia naszego Pakietu Assistance (nasze Pakiety Assistance oferują kilka usług o wartości dodanej, między innymi ubezpieczenie podróżne oraz profesjonalną obsługę klienta) opłata za zarządzanie rezerwacją nie jest pobierana.

4.2 Zwroty wyjaśnienie w tabeli poniżej 

POWÓD ZWROTU ZWROT PRZY UŻYCIU TEJ SAMEJ METODY PŁATNOŚCI ZWROT PRZY UŻYCIU KUPONU ZWROT
OPŁAT AGENCJI ORAZ OPŁAT ADMINISTRACYJNYCH
BEZ PAKIETU POMOCNICZEGO* Z PAKIETEM POMOCNICZYM*
Anulowanie przez pasażera Naliczono opłatę za zarządzanie rezerwacją
20 euro za zwrot
Nie naliczono opłaty za zarządzanie rezerwacją Nie naliczono opłaty za zarządzanie rezerwacją Nie podlega zwrotowi
Zmiana rozkładu / Anulowanie przez linię lotniczą Naliczono opłatę za zarządzanie rezerwacją
20 euro za zwrot
Naliczono opłatę za zarządzanie rezerwacją
20 euro za zwrot
Nie naliczono opłaty za zarządzanie rezerwacją Podlega zwrotowi

 

4.3 Niewykorzystanie biletu spowoduje wydanie kuponu zgodnie z terminami podanymi w punkcie 4.3 warunków zakupu. Zgodnie ze wspomnianym wyżej punktem, opłata za zarządzanie rezerwacją obejmuje: opłatę stałą w wysokości 20 euro oraz potrącenie 20% wartości zwrotu przez linię lotniczą po odliczeniu opłaty stałej. Minimalna wartość wydawanych przez nas kuponów wynosi 10 euro, natomiast maksymalna opłata opłaty za zarządzanie rezerwacją to 80 euro.

Uwaga: we wszystkich opisanych powyżej sytuacjach, w przypadku płatności dokonanych w walutach innych niż euro, opłata za zarządzanie rezerwacją zostanie przeliczona na walutę użytą przez pasażera do wykonania transakcji.


 

Za pośrednictwem naszego centrum obsługi możesz także żądać zakupu lub korzystania z usług dodatkowych oferowanych przez linie lotnicze.

W przypadku żądania zakupu lub korzystania z usług dodatkowych skontaktujemy się z wybraną przez Ciebie linią lotniczą w celu sprawdzenia, czy możliwe jest dodanie żądanej usługi dodatkowej.

Przypominamy, że:

  1. Żądania dotyczące zakupu lub korzystania z dodatkowych usług należy przedstawiać telefonicznie w terminie do 48 godzin przed godziną wylotu, dzwoniąc na numer 0048222062163, Pon. - Pt. od 9.00 do 18.00. Zarządzanie ewentualnymi żądaniami przesłanymi drogą mailową nie jest zagwarantowane.
  2. W przypadku wylotów w niedziele i poniedziałki należy skontaktować się z nami do piątku.
  3. W przypadku żądania przez pasażera zakupu lub korzystania z usługi dodatkowej będzie zastosowany dodatkowy koszt za pasażera z tytułu kosztów administracyjnych (w przypadku płatności w walucie innej niż euro koszty administracyjne zostaną przeliczone na walutę płatności stosowaną przez pasażera) o maksymalnej wartości 20,00 euro za rezerwację, w następujący sposób:
Usługa dodatkowa Koszty administracyjne za pasażera
Dodatkowy bagaż 3,50 euro
Pierwszeństwo wejścia na pokład 3,50 euro
Obsługa odprawy online 3,50 euro

Bravofly: tanie loty !

Bravofly jest międzynarodowym znakiem handlowym BravoNext SA.

Prawo autorskie Copyright © 2006-2017 Bravofly.com - Wszystkie prawa zastrzeżone.

Bravofly.com jest częścią witryny lastminute.com group.

 

» Zarezerwuj loty » Zarezerwuj hotele » Wynajmij samochód » Pobierz przewodnik turystyczny